Науково-методична робота у Броварському ліцеї № 11 Броварської міської ради Броварського району Київської області здійснюється згідно з Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», Статутом закладу, іншими нормативно-правовими актами в галузі освіти.
Науково-методична робота – це заснована на досягненнях науки та передового досвіду система аналітичної, організаційної, пошукової, дослідницької, експериментальної, науково-практичної, інформаційної діяльності з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення ефективності освітнього процесу.
Основні принципи науково-методичної роботи:
- демократизація та гуманізація освітнього процесу;
- цільовий підхід до організації методичної роботи відповідно до програмних цілей закладу освіти та напрямів його діяльності;
- організація роботи з педагогічними кадрами на основі врахування їх потреб та реального рівня професійної компетентності;
- системність та систематичність;
- науковість;
- оперативність та мобільність;
- прогностичність та випереджувальний характер;
- оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм.
Основними завданнями науково-методичної роботи є:
- організаційно-методичне забезпечення освітніх програм закладу освіту;
- удосконалення змісту, форм і методів навчання та виховання здобувачів освіти, забезпечення єдності, органічного взаємозв’язку дошкільної, загальноосвітньої та позашкільної складових освіти на основі принципів гнучкості, наступності, прогностичності;
- розвиток педагогічної та професійної майстерності педагогічних працівників, їх загальної культури, створення мотивації і умов для професійного вдосконалення;
- інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем освіти, педагогіки, психології, інформування про досягнення педагогічної науки, передового педагогічного досвіду;
- організаційно-методична допомога у розвитку педагогічної творчості, експериментальній, інноваційній діяльності, впровадженні результатів наукових досліджень, передового досвіду, педагогічних технологій тощо;
- створення комплексного методичного забезпечення навчальних програм;
- забезпечення інтеграції освітнього процесу, науки і практики.
Нормативно-правове і навчально-методичне забезпечення освітнього процесу