Психологічна просвіта

Психологічна просвіта – це формування психологічної компетентності та підвищення психологічної культури учасників освітнього процесу, формування потреби у психологічних знаннях.

Результатом психологічної просвіти є:

• вироблення власної системи поглядів на здоровий спосіб життя, трансформація системи ціннісних орієнтацій;

• засвоєння культури людських взаємин;

• формування власної моделі моральної поведінки;

• опанування форм ефективного спілкування;

• збереження особистісного психологічного здоров’я та гідного ставлення до оточуючих.

Просвітницька діяльність психолога здійснюється в формі лекцій, бесід, семінарів, підбору літератури й ін.

Основний зміст просвітницької роботи – знайомство із сучасним станом психологічної науки, основними закономірностями й умовами психічного розвитку людини.

Психологічна просвіта в закладі освіти здійснюється в таких основних видах:

1) викладання психологічних дисциплін –проведення занять із загальноосвітніх та спеціалізованих психологічних дисциплін, а також психологічного кружка, факультативів і спецкурсів;

2) консультативна допомога в проведенні позакласних заходів із психологічною тематикою –допомога вчителям-предметникам та класним керівникам в організації і проведенні бесід, тематичних класних годин і вечорів, проблемних диспутів;

3) психологічна просвіта батьків – участь практичного психолога в класних годинах, проведення окремих форм просвітницької роботи з батьками (лекторій психологічних знань, тренінг-семінари, круглі столи, тощо); консультаційна допомога вчителям і особливо класним керівникам у різноманітних формах взаємодії з батьками;

4) самоосвітня діяльність – постійна робота практичного психолога над підвищенням рівня власної психологічної культури, поглибленням професійних знань і вдосконалюванням професійних навичок.

Основний зміст просвітницької роботи практичного психолога в закладах освіти полягає в тому, щоб:

1) знайомити вихователів, вчителів та батьків з основними закономірностями та умовами сприятливого розвитку дитини;

2) популяризувати та роз'яснювати результати новітніх психологічних досліджень;

3) формувати потребу в психологічних знаннях, бажання використовувати їх у роботі з дитиною або в інтересах розвитку власної особистості;

4) знайомити учнів з основами самопізнання, самовиховання;

5) домагатися розуміння необхідності практичної психології й роботи психолога в освітньому закладі .

Останні оголошення та події ліцею
Новини ліцею
16 вересня
Про проведення бібліотечних занять для учнів 1-х класів «Книга – джерело знань»
16 вересня
Разом до Олімпу: спорт, єдність, сила!
11 вересня
Заняття "Місце праці та професії в житті людини"
10 вересня
Грамотність – ключ до успішного майбутнього
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування