Сучасний заклад освіти має бути новим за формою, змістом, освітнім середовищем, здатним забезпечити повноцінну якісну освіту, реалізувати ідеї Нової української школи, враховуючи потреби українського суспільства щодо його інтеграції в європейське і світове співтовариство.
Саме таким є Броварський ліцей № 11 Броварської міської ради Броварського району Київської області. Заклад має багаторічну історію успішної діяльності в освітянському просторі, добре знаний своїми здобутками не тільки на Київщині, а й в Україні. Визнанням значних досягнень в реалізації власної педагогічної концепції, пов’язаної зі змістом освіти є наявність авторського права на модель закладу освіти «Школа зростання успішної особистості».
Зміст функціонування Школи зростання успішної особистості полягає в організації та забезпеченні процесу формування і впливу сприятливого освітнього середовища на становлення успішного, конкурентоспроможного випускника шляхом неперервного розвитку особистості в багатомірному закладі освіти. Ефективність авторської моделі перевірено у ході всеукраїнського експерименту, який триває з 2010 року по теперішній час. Зокрема, розроблено інноваційну модель закладу загальної середньої освіти, апробовано сучасні технології педагогічного менеджменту, на часі розвиток освітнього акмесередовища.
Броварський ліцей № 11 як Школа зростання успішної особистості має унікальну структуру. До його складу входять внутрішні підрозділи: Центр розвитку дитини та Центр позашкільної освіти. Така модель дозволяє якісно надавати широкий спектр освітніх послуг, забезпечувати наступно-перспективні зв’язки між дошкільною, загальноосвітньою та позашкільною складовими освіти в одному закладі. Для функціонування цілісної освітньої системи створено відділення: дошкільне, початкове та шкільне.
Пріоритетом освітньої діяльності педагогів є реалізація моделі успішного випускника за складовими: «громадянин», «творча особистість», «фахівець». Основою моделі є переконання, що успішними є випускники, готові до самостійного життя, спроможні творчо мислити, здатні вирішувати життєво-практичні завдання у різних сферах людської діяльності, спілкування і соціальних відносин у непростих умовах сьогодення.