У посібнику запропоновано модель педагогічного керівництва, структуру, конструктор, алгоритм і методичні рекомендації щодо проведення самопідготовки, ігротеку, інтерактивні та здоров’язбережувальні вправи, ментальні карти, кращі практики й авторські моделі занять самопідготовки.
НУШ: порадник для вчителя / за заг. ред. Н.М.Бібік. – К. : Літера, 2019. – 208 с.
Посібник містить матеріали та практичні завдання, що допоможуть учителям створювати освітнє середовище, забезпечити різні форми інтегрованого навчання, залучати до педагогічної взаємодії родини дітей, інших партнерів, оцінити власну практику в контексті освітніх новацій, здійснювати моніторинг розвитку учнів.
Посібник містить дидактичні матеріали для організації освітнього простору здобувачів освіти.
Посібник містить практичні поради для педагогіки партнерства.
Посібник, крім теоретичного пояснення розвитку критичного мислення в початковій школі, подає практичні конспекти уроків із застосуванням методик критичного мислення.
Посібник комплексно висвітлює питання формування читацької компетентності учнів початкової школи в умовах інтегрованого навчання.
У посібнику висвітлено особливості реформування початкової школи, подано методичні поради щодо компетентнісно-інтегрованого підходу й навчання молодших школярів, науково-теоретичне обґрунтування нових понять.
Ця книга-методика адресована вчителям-практикам, які наполегливо займаються самоосвітою й прагнуть удосконалення професійної майстерності.
У посібнику висвітлено теоретичні засади інклюзивного навчання як складової НУШ , практичні аспекти психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в оінклюзивному закладі.
У посібнику стисло й доступно схарактеризоване сучасне навчально-методичне забезпечення, що допоможе вчителю оволодіти теоретичними основами інновацій НУШ і усвідомити особливості інноваційних змін у початковій школі.
Основною метою посібника є розкриття принципів, істотних ознак та особливостей реалізації формувального оцінювання в І циклі початкової школи (1-2 кл), аналіз відмінностей між формувальним та поточним і підсумковим оцінюванням; характеристика основних етапів формувального оцінювання.
Запропонований посібник покликаний допомогти вчителям опанувати теорію й практику формувального оцінювання, розкрити його роль у навчанні учнів 3-4 кл в умовах НУШ.
У посібнику подано методику навчання учнів 1 і 2 кл основних питань курсу математики: арифметичних дій додавання і віднімання чисел у межах 100, табличного множення і ділення,формування поняття задачі й навчання розв’язування простих і складених задач, вивчення величин та їх одиниць.
У посібнику методику навчання учнів 3 і 4 кл основних питань курсу математики: арифметичних дій додавання і віднімання багатоцифрових чисел, табличного і поза табличного множення й ділення, навчання розв’язування простих і складених задач, вивчення величин та їх одиниць, алгебраїчної та геометричної пропедевтики.
Навчально-методичний посібник є порадником учителя початкових класів у використанні сучасних цифрових технологій в організації навчання молодших школярів в умовах реалізації Концепції НУШ.
Основну увагу в посібнику приділено розділам програми, у яких закладено значні лінгводидактичні засоби, спрямовані на реалізацію завдань, поставлених перед початковим навчанням української мови.
Основною метою посібника є формування відповідних Концепції НУШ та Держстандарту початкової освіти методичних компетенцій учителів початкової школи щодо викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ», зокрема у використанні діяльнісного підходу під час організації освітнього процесу.
Основною метою посібника є формування відповідних методичних компетенцій учителів-практиків та майбутніх учителів початкової школи щодо викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ».
Запропонований методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати теорію інтеграції, яка є методологічним і дидактичним фундаментом методики викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в закладах початкової освіти, а також ознайомитися з інноваційними освітніми технологіями.
Запропонований методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати теорію інтеграції.
Навчально-методичний посібник призначений для вчителів англійської мови, які працюють у першій ланці початкової школи (1-2 кл). основне його завдання – це підтримка вчителя в рамках реформування загальної середньої освіти НУШ, що передбачає підвищення кваліфікації.
Навчально-методичний посібник знайомить із зарубіжним досвідом та сучасними досягненнями у сфері методики навчання англійської мови 8-10-річних учнів, а також окреслює шляхи впровадження сучасних методичних розробок в українську шкільну практику.
У посібнику системно репрезентовано новації Українського правопису, схваленого Кабінетом Міністрів України 2019 року. Надано коментарі щодо сутності та специфіки відповідних норм з погляду історії мови та сучасного стану мовної системи.