Посібники НУШ

Нова українська школа: порадник вихователю групи продовженого дня у ЗЗСО : навч-метод посіб. / Г.І.Дмитрів. – Львів: Світ, 2019. – 224 с.

У посібнику запропоновано модель педагогічного керівництва, структуру, конструктор, алгоритм і методичні рекомендації щодо проведення самопідготовки, ігротеку, інтерактивні та здоров’язбережувальні вправи, ментальні карти, кращі практики й авторські моделі занять самопідготовки.

НУШ: порадник для вчителя / за заг. ред. Н.М.Бібік. – К. : Літера, 2019. – 208 с.

Посібник містить матеріали та практичні завдання, що допоможуть учителям створювати освітнє середовище, забезпечити різні форми інтегрованого навчання, залучати до педагогічної взаємодії родини дітей, інших партнерів, оцінити власну практику в контексті освітніх новацій, здійснювати моніторинг розвитку учнів.

НУШ: освітній простір учня початкової школи: навч.-метод. посіб. / А.Д.Цимбалару. – К. : ВД «Освіта», 2020. – 160 с.

Посібник містить дидактичні матеріали для організації освітнього простору здобувачів освіти.

НУШ: організація взаємодії з батьками учнів початкової школи: навч.-метод.посіб. / Т.М.Бабко, О.В.Банах, А.В.Вознюк, Г.А. Коломоєць, Л.Г.Кудрик, О.М.Мельник. – К. : ВД «Освіта», 2020. – 208 с.

Посібник містить практичні поради для педагогіки партнерства.

НУШ : розвиток критичного мислення в учнів початкової школи: навч.-метод.посіб. / О.І.Пометун. – К. : ВД «Освіта», 2020. – 192 с.

Посібник, крім теоретичного пояснення розвитку критичного мислення в початковій школі, подає практичні конспекти уроків із застосуванням методик критичного мислення.

НУШ: Розвиток читацької компетентності в учнів початкової школи в системі інтегрованого навчання: навч.-метод.посіб. / І.П.Старагіна, В.М.Терещенко, А.О.Панченков. – Х. : Соняшник, 2020. – 176 с.

Посібник комплексно висвітлює питання формування читацької компетентності учнів початкової школи в умовах інтегрованого навчання.

НУШ: організація діяльності учнів початкових класів ЗЗСО : навч.-метод.посіб. / М.Кірик, Л.Данилова. – Львів : Світ, 2019. – 136 с.

У посібнику висвітлено особливості реформування початкової школи, подано методичні поради щодо компетентнісно-інтегрованого підходу й навчання молодших школярів, науково-теоретичне обґрунтування нових понять.

НУШ: теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи: навч.-метод.посіб. / Т.М.Котик. – Тернопіль : Астон, 2020. - 192 с.

Ця книга-методика адресована вчителям-практикам, які наполегливо займаються самоосвітою й прагнуть удосконалення професійної майстерності.

НУШ: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах: навч.-метод.посіб. / С.П.Миронова. – Тернопіль : Астон, 2020. – 176 с.

У посібнику висвітлено теоретичні засади інклюзивного навчання як складової НУШ , практичні аспекти психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в оінклюзивному закладі.

НУШ: використання інформаційно-комунікаційних технологій у 3-4 кл ЗЗСО : навч.-метод.посіб. / Н.І.Гущина. – К. : ВД «Освіта», 2020. – 112 с.

У посібнику стисло й доступно схарактеризоване сучасне навчально-методичне забезпечення, що допоможе вчителю оволодіти теоретичними основами інновацій НУШ і усвідомити особливості інноваційних змін у початковій школі.

НУШ: теорія і практика формувального оцінювання у 1-2 кл ЗЗСО: навч.-метод.посіб. / О.Фідкевич, Н.Бакуліна. – К. : Генеза, 2019. – 64 с.

Основною метою посібника є розкриття принципів, істотних ознак та особливостей реалізації формувального оцінювання в І циклі початкової школи (1-2 кл), аналіз відмінностей між формувальним та поточним і підсумковим оцінюванням; характеристика основних етапів формувального оцінювання.

НУШ : теорія і практика формувального оцінювання в 3-4 кл ЗЗСО: навч.-метод.посіб. / О.Фідкевич, Н.Богданець-Білоскаленко. – К. : Генеза, 2020. – 96 с.

Запропонований посібник покликаний допомогти вчителям опанувати теорію й практику формувального оцінювання, розкрити його роль у навчанні учнів 3-4 кл в умовах НУШ.

НУШ: методика навчання математики в 1-2 кл ЗЗСО: навч.-метод.посіб. / С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко. – Х. : Ранок, 2019. – 352 с.

У посібнику подано методику навчання учнів 1 і 2 кл основних питань курсу математики: арифметичних дій додавання і віднімання чисел у межах 100, табличного множення і ділення,формування поняття задачі й навчання розв’язування простих і складених задач, вивчення величин та їх одиниць.

НУШ: методика навчання математики у 3-4 кл ЗЗСО: навч.-метод.посіб. / С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко. – Х. : Ранок, 2020. – 320 с.

У посібнику методику навчання учнів 3 і 4 кл основних питань курсу математики: арифметичних дій додавання і віднімання багатоцифрових чисел, табличного і поза табличного множення й ділення, навчання розв’язування простих і складених задач, вивчення величин та їх одиниць, алгебраїчної та геометричної пропедевтики.

НУШ: використання інформаційно-комунікаційних технологій у 1-2 кл ЗЗСО : навч.-метод.посіб. / О.Антонова. – К. : Генеза, 2019. – 96 с.

Навчально-методичний посібник є порадником учителя початкових класів у використанні сучасних цифрових технологій в організації навчання молодших школярів в умовах реалізації Концепції НУШ.

НУШ: методика навчання інтегрованого курсу «Українська мова» у 1-2 кл ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод.посіб. / М.С.Вашуленко. – К. : ВД «Освіта», 2019. – 192 с.

Основну увагу в посібнику приділено розділам програми, у яких закладено значні лінгводидактичні засоби, спрямовані на реалізацію завдань, поставлених перед початковим навчанням української мови.

НУШ: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 кл ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод.посіб. / Т.Гільберг, С.Тарнавська, Н.Павич. – К. : Генеза, 2019. – 256 с.

Основною метою посібника є формування відповідних Концепції НУШ та Держстандарту початкової освіти методичних компетенцій учителів початкової школи щодо викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ», зокрема у використанні діяльнісного підходу під час організації освітнього процесу.

НУШ: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-4 кл ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод.посіб. / Т.Гільберг, С.Тарнавська, З.Хитра, Н.Павич. – К. : Генеза, 2020. – 240 с.

Основною метою посібника є формування відповідних методичних компетенцій учителів-практиків та майбутніх учителів початкової школи щодо викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ».

НУШ: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1-2 кл ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод.посіб. / Л.Масол. – К. : Генеза, 2019. – 208 с.

Запропонований методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати теорію інтеграції, яка є методологічним і дидактичним фундаментом методики викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в закладах початкової освіти, а також ознайомитися з інноваційними освітніми технологіями.

НУШ: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 3-4 кл ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод.посіб. / Л. Масол. - К. : Генеза, 2020. – 160 с.

Запропонований методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати теорію інтеграції.

НУШ: методика навчання англійської мови у 1-2 кл ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод.посіб. / О.Карпюк. – Тернопіль : Астон, 2020. – 160 с.

Навчально-методичний посібник призначений для вчителів англійської мови, які працюють у першій ланці початкової школи (1-2 кл). основне його завдання – це підтримка вчителя в рамках реформування загальної середньої освіти НУШ, що передбачає підвищення кваліфікації.

НУШ: методика навчання англійської мови у 3-4 кл ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод.посіб. / О.Карпюк. – Тернопіль : Астон, 2020. – 144 с.

Навчально-методичний посібник знайомить із зарубіжним досвідом та сучасними досягненнями у сфері методики навчання англійської мови 8-10-річних учнів, а також окреслює шляхи впровадження сучасних методичних розробок в українську шкільну практику.

Методика реалізації Українського правопису в новій редакції у ЗЗСО: навчально-методичний посібник. / В.М.Терещенко, А.О. Панченков. – Х. : Соняшник, 2019. – 256 с.

У посібнику системно репрезентовано новації Українського правопису, схваленого Кабінетом Міністрів України 2019 року. Надано коментарі щодо сутності та специфіки відповідних норм з погляду історії мови та сучасного стану мовної системи.

Останні оголошення та події ліцею
Новини ліцею
20 листопада
Запали вогонь вдячності
20 листопада
Тиждень безпеки дорожнього руху
20 листопада
Всесвітній тиждень обізнаності про антибактеріальні засоби
19 листопада
1000 днів стійкості та незламності
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування